søndag den 14. april 2013

Morgenmad

Morgenmad er det vigtigste måltid på dagen!

Tja, det er der nogen som siger. Jeg personligt E L S K E R morgenmad. For mig er morgenmad det bedste måltid på dagen. Især når min mor laver røræg... Hihi, hendes røræg er de bedste røræg in da' world! Ja, jeg er heldig at jeg altid kan få verdens bedste røræg... I hverdagene spiser jeg nu for det meste yoghurt, hvilket også er suuuper lækkert.


Her til morgen fik jeg så brød med .... krymmel?!?! 
.....
... Ja, det kan man godt kalde det. 

Da jeg gik i 8. var jeg i Holland med min klasse, og i Holland spiser man krymmel på brød. Ja, eller de kalder det Hagelslag. Det smager faktisk meget godt. De er helt vilde med hagelslag i Holland - faktisk så vilde at nogle putter det i hovedet...


Her har vi Helga Hagelslag... 


De hollændere er skøre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar