onsdag den 10. april 2013

Morgengrim

Jeg føler mig så forfærdelig grim i dag - a'men det er helt vildt! Thank God for makeup. Selvom der er noget makeup bare ikke kan rette op på... Hahah ej, jeg er bare så dårlig til at lægge makeup, det er jeg virkelig. Men det er sjovt, for i går følte jeg mig vildt lækker og havde masser af selvtillid, og så dagen efter bum... Undgå spejle!! Det kan vende så hurtigt - det ene øjeblik: super køn - det næste: forfærdelig grim.. Sådan har jeg det. Er det bare mig?

//Lille mig - 7 år//

Jeg savner dengang, man bare kunne stå op og ligne en million. Dengang man ikke var morgengrim. Dengang man havde babyhud og aldrig fedtet hår - ingen render under øjnene. Faktisk så man bare altid super sød og flot ud! Øv! Øv! Ø V ! 

Men nu vil jeg tage et bad og håbe på, at når jeg kommer ud, vil jeg ligne en gudinde! 

Kender du følelsen af at være morgengrim? Or am I the only one?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar