fredag den 12. april 2013

Money, money, money

Jeg har brugt så mange penge på det sidste - og jeg ved ikke hvor de kommer fra?! Jeg går med aviser, og får ingen penge for det (totally not worth it).
Kender du det, når du skal til at hæve lidt penge, og man er så bekymret for at der kun står 183 kroner... Men så når man kommer derind står der 579 kroner!! Det er sket to gange for mig i den her måned! Sidst troede jeg der var 383 kroner men der var fucking 981 kroner. HOLY MOLY. Det er så fedt at have flere penge end forventet, men så kommer jeg også bare til at bruge flere.. Hmm ikk' majs...

I dag har jeg købt 3 fine ting - som du selvfølgelig skal se! Selvfølgelig, selvfølgelig.

- og du må lige bære over med, at det ikke er super smukke kvali-billeder, sådan er det på min blog... Jeg ligger ikke så meget vægt på, at mine billeder skal være super skarpe og med flot effekt. Selvfølgelig skal de være flotte, og jeg kan godt redigere nogle billeder, men det her er ikke en photo-blog...
Men derfor skal du ikke snydes for billeder!! So here you go!

//Nederdel H&M divided til 129 DKK//

//Kjole H&M divided 199 DKK//

Jeg kunne ikke stå for de to søde sager! Det er ikke helt sommer endnu, men uh hvor er jeg i sommerhumør. Jeg glæder mig til at worke min fine kjole i solen! Nederdelen ligner en kjole jeg har i forvejen, som jeg ælsker! Det var nok derfor jeg også ville have den. 

//Look at me - I'm showing off//

A'men er den ikke faaab? Oh my g-sus Christ! Jeg elsker den kjole virkelig, virkelig højt. Jeg har købt den over nelly.com, men jeg kan ikke finde linket. Jeg har kigget læænge efter et link, men det er helt håbløst.

//Sko H&M 129 DKK//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar