torsdag den 4. april 2013

Lockout fedtekage

Ja se hvad der dog dukket op i postkassen - en lille fedte-kage fra lærerne! Eller en småkage, jeg synes den smager lidt af fedtebrød bare uden glasuren.

//uuuh//

//Så er der skrevet en lille besked: "Antorini - du er til grin!?"//
//sødt//

Min matematiklærer er min nabo! Jeps, hun bor på min vej, så jeg holder julefrokost og sommerfester med min lærer og render ind i hende i ferierne. Nogle gange kan det virkelig være akavet - synes jeg. Hun virker sådan vildt afslappet og cool, mens jeg synes det er liiidt underligt.. Det er også fordi hun min er matematik- og fysiklærer, og det er ikke ligefrem mine yndlingsfag.
Ej, nu skal jeg heller ikke blæse det helt vildt op, for det kan også være hyggeligt nok, og hun er jo sød hende Gitte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar