onsdag den 17. april 2013

I'm so excited! ... or not

     //Sang som passer til overskriften// 



Nå, men se hvad en slog op på min væg i dag!
-----> http://www.starmedia.us/entertainment/nbc-confirms-friends-new-comeback-season-reunion.html

Det, som kort står i linket er, at det næsten er helt sikkert, at der kommer en friends reunion!!

Min første reaktion var sådan her:


Derefter blev jeg sådan her: 


Og så:



Hihih de her gifs er fra den her tumblr jeg fandt - som er en supernice tumblr-side-profil-ting-ting... jeg har aldrig fattet tumblr, men den her er så cool! Could there BE anymore gifs?

Desværre varede min jubel ikke ved.. Jeg søgte lidt rundt og fandt ud af at det er løgn.......


^^ i den her artikel står der, at det er det bare er rygter, og det er blevet bekræftet fra de højere magter, at der ikke kommer flere afsnit af friends... 

Så blev jeg sådan her: 



Så desværre ingen reunion..... Det ville nok heller ikke være det samme, men alligevel er Friends jo bare geeenialt. 

“’Friends’ was about that time in your life when your friends are your family, and once you have a family, there’s no need anymore,” Marta Kauffman, medskaber af TV-serien Friends...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar