mandag den 29. april 2013

I skolen

Ej ved du hvad? Lockouten er slut...

Så nu er der sgu almindelig timer. Vi har haft matematik for første gang i hundred år - og det kunne mærkes. Det gik så langsomt, og jeg blev i tvivl om hvordan man gangede og 3 tabellen...
Vi lavede nogle pinde-med-dut-diagrammer, mens Tobias bare lavede et dut-diagram, god time.

//et lidt underligt billede med alle//
//fra venstre: Sasja, Maja, moi!, Tobias (i den røde), Dennis (albuen)//

Men ellers hygger jeg mig bare så meget, det er sgu dejligt at have en anden lærer end Nicolai - han kan blive lidt anstrengende... Jeg glæder mig nu ikke til tysk, jeg er bare ikke klar!

Forresten har jeg fundet ud af hvilke fag jeg skal op i til afgangsprøverne - OG det er ikke tysk. Vi skal op i mundtlig kristendom og mundtlig matematik. Woop. Det er sgu godt, jeg har hele tiden håbet på kristendomskunstskab! Pga. lockouten havde vi fri den dag, vi skulle have det at vide - men jeg og Maja tog derhen for at være budbringere, så resten af klassen ikke behøvede at dukke op bare for det.

//Lars Wørts - skoleleder//

Vi fik det at vide af selveste Lars Wørts! Han er lidt utydelig på billedet, da han ikke ønsker at blive stoppet på gaden af alle... Det er hårdt at være faaaame.



Skal du til 9. klasse afgangsprøver i år? Eller har du været?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar