torsdag den 11. april 2013

Home alone

Me and my sister


Så er Sofia og jeg alene hjemme! Jeg har et super godt forhold til min lillesøster, hun er min lille baby... eller min store baby, hun er alligevel 11 år gammel... 
Vi har super god (meget intern) humor. Der er mange som ikke forstår, hvordan vi kan være så gode venner, men vi er jo ligesom andre søskende, der skændes og er uvenner. Jeg forstår ikke søskende som hader hinanden. Søskende skal passe på hinanden... Jeg synes selv, jeg er en suuuper god storesøster. (jaja jeg er lidt selvglad.... På den fede måde) Jeg er i hvert fald glad for, at hun ikke er min storesøster - hahah det ville ikke være rart, tror jeg. Ej, men jeg har fået at vide af Sofia at nogle af hendes veninder ville ønske jeg var deres storesøster. Det er jo vildt sødt! Jeg vil helst have, at mig og Sofia kommer godt ud af det med hinanden og sådan... Men selvfølgelig er jeg klar på at skændes, hvis hun siger, jeg ikke har ret - for jeg har altid ret, hvis vi skændes. I n g e n  u n d t a g e l s e r ! Rebekka har altid ret - basta.

//Årh det blik der//

//Vi laver pølser//

//Gourmetmad på høøøj plan!//

Har du nogen søskende? - og hvordan er jeres forhold?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar