tirsdag den 9. april 2013

Hestepiger er nice


Ja! Ridepiger er faktisk søde - omg su-prise! Tænk at piger, som kan lide heste er søde..
Eeej, men jeg kender en virkelig underlig og sød hestepige - hun er en af mine bedstestebedstebeste venner.
Jeg er ikke selv specielt vild med heste overhovedet. Faktisk har jeg haft så få oplevelser på hesteryg, at det kan tælles på en hånd! Ja lige præcis 5 - så hvis jeg skal op og ride igen, bliver jeg nødt til at tælle på begge hænder... g-sus!


Pigen jeg snakker om hedder Maja og hendes hest hedder Ida.

HESTEBLOGGEN! --> http://fjordhestenidaogmaja.blogspot.dk/

Så hvis du nu er mega vild med heste eller bare synes, det er hyggeligt at læse lidt i ny og næ om livet med hest, så klik dig ind på hendes blog. Jeg kan godt lide at læse den og så forestille mig, at jeg har en hest.. hehe.
Det er (vid-)underligt hvordan heste-mennesker bare knytter sådan et tæt bånd til de store dyr. Det er noget jeg ikke helt kan sætte mig ind i, men jeg kan bare se hvor meget Maja elsker den pokkers hest. - og jeg er evig taknemmelig over at Maja har Ida. Hun bliver så glad af Ida, og når Maja er glad, er jeg glad.

Men det kan fandme også være farligt at have hest. Maja faldt af Ida, og hjelmen knækkede midt over! Efter sådan en omgang må man bare op på hesten igen.. (see what I did there?? - hahaha!) Hun er i hvert fald okay.

Hvad synes du om hestepiger? 
Er du selv en hestepige? 


PS. du  får også en anden hestepige, Mat(h)ilde (h i parentes=intern joke uhuh), men hun har lige startet sin blog og ved ikke helt om hun føler for blogging endnu.
Den er i hvert fald her --> http://mathildemaurita.blogspot.dk/

Jeg ved ikke om man kan skrive PS i et blog indlæg?
Nu har jeg i hvert fald gjort det, det passede bare ind synes jeg!


2 kommentarer:

  1. Det handler jo om mig :)

    Er meget rørt nu :) og griner <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gad godt, man kunne like din kommentar. :D

      Jeg er glad for, at du kan lide det Majse<3

      Slet