fredag den 26. april 2013

Gene Kelly og haremsbusker


Jeg sidder bare og fjoller, opføre mig dumt og lidt kikset uden makeup og i mine haremsbukser... Eller det er egentlig ikke haremsbukser, men tæt på. De er fra H&M. Jeg bruger dem tit til idræt og bliver drillet med, at jeg er hoppet i natbukserne. De ligner også lidt natbukser, men er dejlige og man kan bevæge sig i dem. De er også gode til sommer da de er luftige og tynde.

Min mor nævnte noget med at se en Gene Kelly film... Kender du ham? Han er en gammel musical stjerne. Vi har for eksempel lige set Singin' in the rain - eller lige og lige, nogle måneder siden... Det er en god klassisk musical med sang og dans!

2 kommentarer:

  1. Lækre bukser!
    Kender godt Gene Kelly, elsker singing in the rain :D

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :))

      Sining in the rain er virkelig også god! :D

      Slet