søndag den 7. april 2013

Føroyar

//Mig i Saksun på Færøerne//

Kassandra Gold er halv færring!


Ja, den er god nok, Sandra som medvirker i Paradise Hotel og har vundet Miss World kommer fra Færøerne. Jeg synes, det er vildt fordi jeg selv er kvart færring. Min morfar er født og opvokset på Færøerne. Jeg var deroppe sidste sommer for første gang, hvor jeg mødte så meget familie, at du tror det er løgn. Vi var næsten i familie med alle vi mødte. De er utrolig søde og gæstfrie - og de kan snakke dansk. 

Her er Sandras indlæg om Færøerne: Sandra på Færøerne

Jeg skal til Færøerne igen til sommer, mens de holder Olaifest. Deres nationaldag. Det siges at det er en vild fest hvor hele nationen er fuld - hahah jeg glæder mig! Jeg kan lige forestille mig det. Sidst jeg var der brugte jeg rigtig meget tid med en af mine slægtninge på min egen alder Erla. Hun er super sød! - og vi gik til sådan nogle 'møder' - det var gudstjenester for unge. De er utrolig kristne deroppe... Men vi gjorde det mest pga. maden bagefter og selskabet - hihi. Nu håber jeg ikke, jeg støder nogle troende, fordi jeg tror skam på Gud, men de var ikke vildt spændende de møder..

Har du været på Færøerne?

Her kommer lidt familie billeder fra Færøerne.

//Morfar og lillesøster//

//Sofia, mor og far, mormor og morfar og så mig//

//Rebekka forblæst...//
//De gamle nyder de smukke omgivelser//

//Min smukke søster og far//
//Sagde "smil Sofia!!" og så kommer modelsmilet bare frem- hahah//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar