fredag den 12. april 2013

From black to ... red?!?!

Jeg ligger nu i min seng og kan ikke tænke på andet end at blogge. Jeg vil virkelig gerne fortælle om resultatet af min black peel off mask. Jeg har taget den af for noget tid siden nu og er stadig helt øm i ansigtet... Ja, da jeg skulle til at tage masken af, kom jeg pludselig i tanke, om hvorfor jeg ikke er blevet flittig bruger af masken. Den gør CRASY DAISY ondt at hive af - that's for sure. Seriøst, mine øjne løb i vand (!!), og jeg blev nødt til at pudse næse flere gange, hvad sker der lige for det? Den maske er virkelig besværlig at få af. Der sidder rester, som man er nødt til at vaske af... Jeg var e v i g h e d e r om at få den af. For det første fordi det gjorde så ondt (aauuv!!) og for det andet fordi den var så besværlig og hang ikke sammen i en, nej den krakkelerede lidt - hvis du forstår... Jeg ved ikke lige, hvordan jeg ellers skal formulere det. Nu er jeg i hvert fald helt rød og øm i hovedet...

Jeg. Har. Intet. Billede. Til. Dette. Indlæg.

Jeg har altid mindst ét billede til hver indlæg...

Jeg skal nok finde et godt billede...

....

Fandt den her gif! Ja den passer til indlægget fordi! Da jeg lige havde fået ansigtsmasken på føltes den dejlig - og jeg var glad, men det skiftede lynhurtigt da masken skulle af... øøv..
Så fra yaai til øøv..

Forstår du? 
...
Jeg burde virkelig bare sove nu..

Godnat! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar