mandag den 8. april 2013

Demostration - fiasko eller succes?

Jeg var jo inde og demonstrere i dag - men hvordan gik det?

//Skole nu! - magtspil senere!//
//snuppet fra facebook - dårlig kvali//
//ikke mit //

 Jeg vil gerne prøve beskrive min dag fra morgen til aften kort - så du ikke falder i søvn eller springer noget over. Det ville være en katastrofe! Hvis det bliver for kedeligt, og du ikke har lyst til at læse det, så vær sød at smid en kommentar og skriv det - også hvis du gerne ville, så jeg ved om det er go eller nogo!

Jeg startede dagen ud med at lave min stil fuldkommen færdig. (Jeg vil forresten meget gerne dele den, hvis nogen gider læse den - bare sig til!) Derfor kom jeg for sent til engelsktimen, som vi havde klokken 11. Der gik jeg glip af en engelsk grammatik prøve - øv altså (feel da' irony!). Jeg havde faktisk tænkt, at jeg kun skulle i skole kort for at aflevere min stil - sådan være der i to minutter og så gå igen (jaja pjække lidt, men der er jo lockout så der skulle demonstreres!!) - men Alexander og Laura synes lige, vi skulle have historie timen med. De skulle med ind og demonstrere - lidt umotiverede.. Timen var slut kvart over et. Demonstrationen startede ved Rådhuset klokken et i Århus og så ville de fortsætte ned til Tangkrogen.

//ruten sådan cirka//

Så vi kom derind ved to tiden og tænkte, at vi sagtens kunne indhente dem - men så er de kraftedeme på vej tilbage! Så min første demonstration var kort... Men vi snakkede om, at vi ville fortælle alle at vi var med og det var herre sjovt - men du får sandheden, feeling special? 

Men så gik vi bare ned på Store torv og sad i solen. Jeg tror, vi sad der i 3 timer. Vi var også lige på maccen, og jeg fik en happy meal. Der var selvfølgelig legetøj med - det var noget angry birds lignende. så det var pisse fedt!

Bagefter var jeg til dans - dansemus her!! Jeg vil snart lave et indlæg om mig og dans.

Jeg er ked af, at dette indlæg sutter lidt - men jeg lover at der kommer noget bedre i morgen! 

Var du med til demonstrationen? Fortæl mig om det! Hvad gik jeg glip af?

For mig var demonstrationen en fiasko... 


2 kommentarer:

  1. Har ikke været til nogen..
    Men fin blog, er vild med baggrunden :D

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg synes også, det er lidt fedt med mustache baggrunden :D

      Slet