fredag den 19. april 2013

Dagen i dag!

Det har virkelig været en fed dag - en af de dage hvor man bare har grinet af alt og ingenting! Sådan er det faktisk tit når jeg er sammen med Maja og Sasja.

Vi havde to timers dansk i dag fra klokken ti. Det var faktisk fedt nok, vi var sådan 12 elever, og der var diktat. Diktaten var super nem, så det var bare dejligt, dejligt. Maja og jeg havde så aftalt at vi skulle ud til hendes søde hest Ida. Egentlig fordi der var en træls chick jeg lige skulle snakke med, men så hyggede vi bare i stedet for. (hvilket vidst var meget godt - heh).

Vi skulle sgu cykle derud og det blæste fandme en halv orkan! Jeg blev blæst helt omkuld på min cykel - røg ud i rabatten og cyklede baglæns. Arr'men det var hel vild! Heldigvis er der ikke så langt igen.

Sasja tog også med ud til Majas hest. Det var sjovt endelig at se stedet og Idas boks! Jeg hjalp med at muge ud og det hele - striglede og hentede vand og sådan. Og vi skal lige have én ting på det rene. Heste spiser ikke kød. Jeg er faktisk overrasket over hvor hårdt det er at have hest - jeg troede egentlig hestefolk var lidt pivet.. men det er faktisk hårdt. Jeg var også oppe at ride på Ida - hvilket der ikke er mange som får lov til! Så jeg er speciel. Vi red uden sadel og var helt oppe i trav. Maja synes, jeg var ganske god til at ride.

Bag efter tog vi hjem til Sasja. Vi havde nemlig aftalt at jeg skulle hjælpe hende med at rydde op i klædeskabet. Det skal ikke være nogen hemmelighed at det trængte! Hun har det underligste tøj. Virkelig mærkeligt! - og fra alle årtier! En 20'er kjole, 50'er jakke, 70'er bukser og så havde hun det sjoveste (og grimmeste) 90'er tøj. Jeg fik rigtig god orden i hendes skab - vi skulle næsten have taget før og efter billeder... Pokkers! Jeg er ked af at der ingen billeder er fra dagen i dag - det ærgrer mig virkelig meget... Jeg og Maja fik også en masse tøj som Sasja ikke gad have mere. Det er bare noget af det bedste, synes jeg. Arvet tøj. Det synes jeg er fedt. Jeg tror næsten hun kom af med halvdelen af sin garderobe.

Har du også monstermeget tøj?

Jeg kom først hjem ved ti-tiden her til aften - for det to jo fandme en krig og en evighed for os at muge ud i det skab. Ja længere tid end at muge ud ved Majas hest.

Wooow jeg har skrevet meget - jeg håber, du har lyst til at læse det, og at det ikke er alt for kedeligt. Hvis det er må du meget gerne skrive det! Forresten har jeg skrevet et indlæg om Maja og hendes hest før HER

- og så en ting til dig, som følger med i Paradise Hotel og kender til 'Nøddepatruljen' og den kære Stolle.

Fordi! Mette Blomsterberg har lavet et brød, som hedder 'Nøddestollen'. Det er sgu lidt sjovt - og der skal også drysses lidt sukker på toppen. Følger du med i Paradise i år? Eller er det latterligt? 

//undskyld dårlig kvaliii - som altid..//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar