onsdag den 10. april 2013

Congratzz papa!


Ja nu kommer det længe ventet indlæg om Randers Regnskov! - woop!
I søndags var det min fars 50÷1 års fødselsdag! Ja det er et svært regnestykke, skal jeg stave det for dig?
Ni-og-fyrre.

Vi startede selvfølgelig ud med gaver og morgenmad! Her er lidt insta-fotos!



//sødt//

Min far er super fascineret af Randers Regnskov - vi har dog aldrig været der, men søndag var dagen! Fordi det nu var hans dag, gik vi med til det..

Jeg havde taget mit lækre digital kamerar med - eller bare mit digital kamerar - så jeg kunne forevige vores jomfruetur i den lumre indendørs skov.. Ej hvor lød det lækkert. 
Jeg tog flest billeder af min mor, far og lillesøster - det er bare federe at tage billeder af mennesker end dyr, synes jeg. Især når dyrene er ulækre og bag glas eller hegn. 

//far og mutti skuler efter papegøjer//

//"Nuuurh en abe.. lad os kramme!!"//

//aben som blev beundret på billedet over//

//I feel pretty! Oh so pretty!//

//Argh myrer!!//
//Søde Sofia//

//Så vaaarmt//

Seriøst hvor er der varmt, fugtigt - og ikke mindst klamt - der i Randers Regnskov.. Oh god, jeg blev helt rød i hovedet og mit hår begyndte at kruse og blev frizzy. Lidt ligesom Monica fra friends når hun er på barbados - haha, dog ikke i så høj en grad.. 

//oh so cute with that frizzy hair//

Det var i hvert fald en varm fornøjelse - og ja det var en fornøjelse trods alt. Jeg var jo i godt selskab. 

Bagefter tog vi forresten på Crêperiet og fik pandekager - så jeg vil mene at det var en yderst vellykket dag!

Er du vild med Regnskoven?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar