tirsdag den 16. april 2013

Bloglovin - yeah baby

Oh no! Nu lukker det der google-friend-freaking-contact ned. Eller den 1. juli skulle det være. Så derfor! skal du da have mulighed for at følge mig et andet sted.

Nemlig bloglovin

Det er  fandeme nemt at oprette sig derinde, og man kan virkelig have styr på alle de mange blogs man følger.


Jeg har lavet tre pile i forskellige farver. Wii hvor fint!

Lilla: Her kan du søge efter blogs... omg ja det kan du også læse på billedet... Jeg ved ikke hvorfor jeg lavede den pil...

Grøn: Når du så har fundet den blog, som du vil følge, kan du trykke på den store fede blå knap "follow" og få en opdatering hvergang der kommer et nyt indlæg. Hrååld kjæft hvor smart. 

Blå: Der kan man se hvor mange følgere man har - jeg har én. Wuuhu! 

Nå, men det er bare et lille tip, en anbefaling, whatever. - og hvis du ikke kan finde mig har jeg et link HER!!

Er du allerede på bloglovin?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar