fredag den 12. april 2013

Black mask

//Nu ser jeg nogenlunde sådan ud - hjæælp//

Jeg har været uuuutrolig træt af min hud fortiden, og jeg er lidt desperat. Jeg  har prøvet en black mask én gang før (se på billedet), og jeg synes sgu ikke det virkede for godt. Men jeg giver det en chance til, da jeg har læst på andre blogs at den først virker efter en 2-3 gange. 

//min fine black peel off mask fra JorgObé//


Jeg synes, den er herre sjov at have i ansigtet! Jeg kan ikke lade vær med at grine, og det er ikke så godt for den tørrer jo... Det er i det hele taget meget svært at bevæge ansigtet med den på, og det gør det bare endnu sjovere... 

Har du gode erfaringer med en black mask? 



2 kommentarer:

  1. Haha Princess Consuela Banana Hammock og Crap Bag. GENIALT!:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk at du kunne se det! Hahaha :D Det gemmer sig jo bag tuben (tuben? Hedder det det?). Det er så genialt! :p

      Slet