torsdag den 25. april 2013

BFF - baby

I dag har jeg været sammen med Sasjaaa, min BFF you know. Eller ja hende der den bedste. Vi hyggede os suuper meget. Vi sad bla. og spillede det her Icon Pop Quiz, som er en vildt fed app. Den brugte vi riiigtig meget tid på. Kender du app'en? Den er i hvert fald gratis, så det var lige et lille tip.


Der var noget som var helt vildt svært, så vi snød lidt... Ja jeg tilstår..


//Sasja gemmer sig bag en pude//

Hende Sasja er ikke rigtig en linselus som elsker at få taget billeder. Men jeg fandt nogle fine billeder taget af os fra et år siden eller måske nærmere et halvt, jeg er ikke helt sikker - det er i hvert fald i min bøjle-tid. 






//Enjoy!//

Sasja og jeg har været bedsteveninder siden 2. klasse, da hun startede på skolen. Vi har altid holdt sammen! Hun er en dejlig tøs, som jeg elsker at drille... og så bliver hun viiildt sur, hvilket er viiildt sjovt. Vi har aldrig været rigtig uvenner, kun én gang. Hahaha og det var så fjollet, jeg ville gerne op i Snerlen (noget SFO-fims) og det ville hun under INGEN omstændigheder, så vi gik sure hver til sit... Så lavede jeg et bogmærke der stod SASJA på - mens alle andre skrev MOR... Så blev vi gode venner igen. Alt var så nemt dengang!

Har du en bedsteven? 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Arrrhahaha Gud ja! Hun havde jo fuldstændig samme tøj på i går!

      Slet