mandag den 25. marts 2013

x-factor

Jeg har altid været i tvivl, om hvordan man staver til x-factor.

Er det med c eller er det med k?

Er der en bindestreg eller ej?

Er det med stort X eller et lille x?

I virkeligheden er det jo fuldstændigt ligegyldigt..

... men den er dælme tricky.


Jeg ved, det er lidt sent at skrive om x-factor, for nu er finalen overstået og sådan, men jeg gør sgu alligevel.

Vi er vel alle klar over, at det var Chresten, der løb af med sejren.

//billede snuppet fra Chrestens facebook fanside//

Jeg synes faktisk, at det var den rigtige vinder. Chresten er speciel, unik og alt det der. Noget for sig. En af de grunde til at det netop var ham der vandt er nok, at han er rigtig dansk. Det tror jeg. Han er virkelig dansk på den fede måde. Det er lidt svært at forklare, men han har noget over sig som samler os. Han kan samle os i Danmark.. Så har han en ro over sig, han er dejlig at lytte til. Han er fandme også sjov og lidt kæk engang i mellem.Alt i alt er han bare en god fyr. Da hende den nye (lidt trælse) vært afslørede, at det var ham, der havde vundet skete der lige præcis ingenting. Han skiftede simpelthen ikke ansigtsudtryk. Cool og ydmyg er hvad han er.

De andre var også meget gode. Karoline havde også fortjent at vinde. Hun har virkelig stjernekvalitet! Smuk, sød, skarp, dejlig stemme og så får hun en med ind i sangen og op at stå!

Nu vil jeg ligge mig til at sove...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar