fredag den 29. marts 2013

Vente, vente, vente...

Arrg... jeg keeeeder mig... Jeg venter på ham der negeren* kommer, og man ved aldrig hvornår han kan finde på at dukke op. Det kan godt være lidt træls, men på den anden side er det også bare afslappet og rart. Lige nu, mens jeg venter, sidder jeg og ser ask me videoer, hvilket jeg synes er lidt lamt, altså hvorfor? Hvorfor bruger jeg min tid på at sidde og se en dude fortælle, om han mest er til pære eller æble... Hmm, det er selvfølgelig hyggeligt nok, men jeg kender ham ikke engang og kommer nok aldrig til at møde ham... Nu når jeg tænker mere over det er det ikke helt dumt med ask me, det kan godt være man ikke har mødt personen, men det er nu altid rart at føle sig tæt på nogle - og følge med. Det er faktisk ligesom en Vlog.. Okay nu er jeg faktisk blevet helt vild med de ask me videoer! Som det dog kan vende! 

Lagde du mærke til den lille stjerne??
*min kæreste, 
han er mørk, 
sort,
 neger, 
kald det hvad du vil, 
det er cool
               //mig der smiler til min pc//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar