søndag den 31. marts 2013

Syg..

Ligger bare under min varme dyne og er snotforkølet og har ondt i halsen. Uhh det er træls! Men nu skal der bare ses en masse serier! (se mit indlæg om min serie afhængighed HER). Det skal nok blive en god dag, ja. Måske burde jeg også gå i gang med den stil, vi har for til onsdag... 
Jeg ved godt, at der er lockout, men vores dansk-, engelsk-, historie- og samfundslærer (som er en og samme person) er ikke medlem af en fagforening og bliver derfor ikke lockouted. Det er egentlig meget godt når man går i 9. klasse og skal til eksamen.....

Jeg plejer at være en af dem, som aldrig bliver syg, men nu ramte det mig sgu alligevel. Men jeg skal nok blive hurtig rask.
//sød ginger på snapchat//
//Har brugt mange lommetørklæder - aaad//


Jeg synes forresten lige, du skal høre den her søde sang fra Ida Lilje. Det er desværre ikke hele sangen her, og jeg har ikke hørt den hel færdig, men jeg ville bare lige dele den med dig. Du kan også tjekke Ida Liljes facebook side ud, mens du er i gang. 



4 kommentarer:

  1. 17 ud af 30 timer... sejt :D

    SvarSlet
  2. Jaaa jeg er sej!

    Men jeg forstår ikke helt? :D

    SvarSlet
  3. Hej Rebekka - super fin blog! Måske du ville tage et smut forbi min egen? :Dfabulous-fearless-and-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hejsa!
    Mange tak for kommentaren! <3 Lækkert navn til din blog - de tre F'er. :D
    Og så bare generelt en lækker modeblog du har med flotte collager. :)
    Knus!

    SvarSlet