onsdag den 27. marts 2013

Shop-amok!

Holy-freaking-moly manner!

Jeg har brugt så mange penge i dag, at du tror det er løgn! Jeg var inde sammen med mine veninder Sasja og Maja, og vi brugte heeele dagen i Aarhus. Det var herre hyggeligt.
//Sasja, mig og Maja//
//Sommer 2012//
//Ree-park//

Jeg vil gerne vise jer alle de ting jeg har købt i løbet af i dag. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg gør det bedst. Jeg tænker, at jeg vil tage tøjet på og så skrive lidt til.

Jeg undskylder for de mærkelige poses og rod i baggrunden. Jeg er ikke vandt til at lege model - og don't judge me on this one - men jeg følte mig ret flot...

//Top fra New Yorker 99 DKK//
Jeg kunne ikke stå for den top, den er lige mig. Mine veninder sagde, at det var en "Rebekka-top" - true dat.

//T-shirt fra H&M divided 50 DKK//
Oh god... Hvad tænkte jeg på? Maja og jeg blev bare bidt af de heste. Der var kun en tilbage, og det var en str. 36 - lige mellem vores str. Vi blev enige om, at jeg skulle have den... Jeg ved ikke, om jeg nogensinde kommer til at bruge den....

//T-shirt Magasin 2 stk. 200 DKK//
Toppen på billedet nedenunder fik jeg med i tilbudet i stedet for 2 t-shirts. Så det blev 1 top og 1 t-shirt.

//Top Magasin 2 stk. for 200 DKK//
//Bukser H&M divided 129 DKK//
Ja, uha hvor får man lyst til at købe det tøj på billedet... Det er et herre ringe billede, undskyld.

//Bukser H&M divided 179 DKK//
Bukserne er lyseblå, hvis du skulle være i tvivl. Jeg synes selv de er super lækre og har længe ønsket mig sådan nogle.

//Bukser H&M divided 179 DKK//
De er SÅ fede! A'men det er helt vildt. Jeg elsker dem. Sasja købte nogle magen til og Maja købte en nederdel i samme mønster. Vi har tænkt, at vi skal have det på til en farvefest der bliver holdt på vores skole. Det bliver så herre vildt.

//Bukser H&M divided 249 DKK//
Jeg gik lidt amok i bukser og mønstre! Men jeg synes nu, de her er meget fine.

//Tørklæde Pieces 99,95 DKK//
Okay super pose der... Igen masser af farver.

//Hættetrøje Sisters Point 249,95 DKK//
Akavet billede, men super lækker og blød hoodie jeg fandt mig her. Jeg har LÆNGE kigget på sådan en.



SASJA HVIS DU SER DET HER SÅ SKYND DIG AT LUK SIDEN NED!!! JEG MENER DET!!!!

Her er hvad jeg købte i Body Shop, Fona og Tiger.
//Face Wash Body Shop 80 DKK//
Jeg fik den anbefalet og tænkte hva' fanden, det prøver jeg sgu.
//Mini mascare Body Shop 20 DKK//
//Sims extra-pakke Fona 79 DKK//
Hun gav mig det samme spil sååååh mon ikke hun bliver glad, og det var på tilbud.
//Maltesers mini pakke Tiger 10 DKK//
Sasja ææælsker maltesers.
//mustaches Tiger 20 DKK//
også til Sasja, jeg aner ikke hvorfor...
//Knæklys Tiger 10 eller 20 DKK//

Uha, så var vi på Joe and the juice og i Schweizer bageriet.
LÆKKERT!

Wow jeg føler mig mega modeblogger-agtig. I skal ikke tro, at jeg er sådan en mega rig chick. Det ville jeg ønske, jeg var, men det meste er købt med gavekort. Den følelse af ikke at bruge sine penge, men bare gavekort er virkelig den bedste! 

Hvad synes du om indlægget? - og har du nogensinde shoppet fuldstændig amok?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar