torsdag den 28. marts 2013

Sengetid

Jeg sidder lige nu hjemme ved min mormor og morfar i Aalborg - og tænker på min dejlige seng derhjemme i smilets by (eller i hvert fald nord for smilets by)... I går var vi nemlig i Ikea og købe nye puder! A'men se hvor hyggelig og indbydende min seng ser ud, aaarh det er lækkert! - og min lille bamse, som for nylig er
blevet døbt Benjamin, ligger også bare og slanger sig...





Jeg er en lille bogorm - ikke en stor bogorm men en lille en - og i dag har jeg fået en ny bog; Hades skrevet af Alexandra Adornetto. Jeg glæder mig så meget til at gå i gang! Bogen er nummer 2 i en serie om tre engle, der er sendt ned på Jorden for at klare en mission. Den yngste engel forelsker sig så selvfølgelig i et menneske... Typisk. Alt det der fantasy er som regel ikke mig, men jeg synes faktisk det er en rigtig god bog, og jeg kan klart anbefale den!
//anden del af serien//

//første bog, Halo//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar