mandag den 25. marts 2013

Rodehoved

Jeg har lige opdaget, at der roder så siiiindsygt meget på mit værelse. A'men det er helt vildt - og det er kommet lige pludselig. Kender du det? I hverdagen lægger man ikke lige mærke til det, men så går det op for en - aaarh måske vil jeg ikke lige invitere nogen ind, der roder bare for meget... Ja så ekstremt kan det godt blive med mig...
Når jeg så opdager massevis af tøjbunker, papirstakke, tasker og hvad der ellers er på gulvet, går jeg i gang med en kæmpe oprydning. Derefter bliver jeg vildt glad, og lover mig selv at holde det pænt og ryddeligt - det holder jeg så en ugestid...

Nu vil jeg gå i gang.

Der er også en del indlæg, jeg vil have skrevet, det må lige blive senere. 

//rodet skrivebord//
//endnu en gang lorte kvali- undskyld//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar