tirsdag den 19. marts 2013

Matema-fucking-tik

Nu sidder jeg igen, igen med en matematikaflevering aaaal for sent!

Den skal afleveres i morgen!

Jeg kommer altid for sent i gang med store afleveringer. Det er sådan en forbandelse over mig.. Jeg bliver nødt til at stå tidligt op i morgen og gøre den færdig, jeg orker ikke mere i dag. Simpelthen. - og min mor er også lidt sur over at jeg altid kommer forsent i gang og overtræder "sluk computer klokken otte"-reglen.. Puhaa.. Matematik er også bare et træls fag, efter min mening. Jeg er en af de der douchebags, der spørger "hvornår får vi nogensinde brug for det her?!?!" Men seriøst, andengradsligninger? Jeg kan ikke se at vi får brug for det... slet ikke...


//Geogebra//


2 kommentarer:

  1. Kig en side længere frem i bogen Bekka, så finder ud ud af det :D

    SvarSlet