mandag den 18. marts 2013

Maaaaaaandag

Uha mandage er altid så lange! Det helt vildt. Dagen efter den dejlige (og al for korte) weekend. Puha, og så hvis man (som mig) får en pop-quiz om 1. Verdenskrig i historie er alt bare lort.. Det havde jeg alligevel ikke regnet med! Så sidder min veninde bare der "yes! Det bliver dejlig nemt!" nejnejnej... Æv med æv på... I det mindste skal jeg møde klokken ni - der er ret heldigt, men så kommer jeg først hjem klokken otte..
Måske skulle jeg skrive et skema over min uge? Det kunne være meget sjovt.

Min mor har noget med, at jeg skal slukke min computer efter otte. Det er sådan en træls regel. "Rebekka, hvis ikke det er lektier, du sidder med, så er du færdig med den skærm for i dag!!" jaja det fint mor...


//Her kan du nyde et billede af vores juletræ fra sidste år//
//undskylder for den ultra-klamme kvalitet//

4 kommentarer:

  1. Ærgerligt at vi HELST ikke måtte kigge efter hinanden..

    SvarSlet
  2. I må sådan set godt gøre det, men det synes jeg bare ikke at i skal

    SvarSlet