onsdag den 20. marts 2013

Dårlig hårdag

De dage hvor man står op og tænker "æv, mit hår ligner lort" ... Sådan en er det for mig. Jeg stod op klokken seks i morges for at gøre min matematik aflevering færdig. Jeg burde lige have vasket håret, men det havde jeg bare ikke tid til.

Heldigvis (eller noget) har jeg fået tør-shampoo i fødselsdagsgave! Wuuhu, troede jeg.
- og til dig, der ikke lige ved hvad tørshampoo er, kan du læse det HER.
Jeg prøvede matas' udgave af den smarte tørshampoo, men ærlig talt så virkede den ikke så godt.. Måske kunne jeg bare ikke finde ud af at bruge den... Det kunne sagtens være en grund, men jeg synes næsten mit går blev mere fedtet. Det er ikke noget jeg vil anbefale. Det er ikke til at råbe "hurra" for.

//Me with dry shampoo from Matas//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar